Subject: Fw: Anna Teada mobiilrakendusest saadetud teade - Kuivanud ja ohtlikud puud transpordimaal
From: "Allar Lehtsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>,Siim Jürima <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 08:16:46 +0200

Tere

Edastan Teile teate kuivanud puude osas.
Teataja sõnul asuvad puud transpordimaal, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee on
riigiomand ning volitatud asutus on Transpordiamet.

Palun vaadata probleemne koht üle ning vajadusel puu(d) raiuda.
Puude raiumisel kui need on üle 8 cm rinnasdiameetri tuleb taotleda
iseteeninduskeskkonnast teatis/luba.
<https://www.viimsivald.ee/taotlused/raietood-ja-hooldusloikus>
https://www.viimsivald.ee/taotlused/raietood-ja-hooldusloikus

Lugupidamisega

Allar Lehtsalu
haljastus- ja heakorrateenistuse juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8808  | www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

  _____

From: Viimsi Vallavalitsus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 29, 2025 5:49 PM
To: Allar Lehtsalu <[email-masked]>; Siim Jürima
<[email-masked]>
Subject: Anna Teada mobiilrakendusest saadetud teade - Kuivanud ja
ohtlikud puud transpordimaal

Tere

Edastan Anna Teada infosüsteemist saadetud teate (manuses) - Harju
maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee.

Heade soovidega

Birgit Mägi
teabehalduse vanemspetsialist
vallakantselei
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8871

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.